czwartek, 10 lutego 2011

Nasze Anioły

Anioł - Fra Angelico
  
W/g Wikipedii 
Anioł - posłaniec, byt duchowy, który służy i na różne sposoby wspiera działania Boga

Anioł oznacza funkcję, nie naturę. Pytasz jak się nazywa ta natura? – Duch. Pytasz o funkcję? – Anioł. Przez to czym jest, jest duchem, a przez to co wypełnia, jest aniołem.
— św. Augustyn, Enarratio in Psalmos 
W chrześcijaństwie aniołowie pełnią dwie główne funkcje:
  • gloryfikującą – wysławiają chwałę i wspaniałość Boga
  • pośredniczącą – są posłańcami Boga, opiekunami powierzonych im osób, zanoszą ludzkie modlitwy przed oblicze Boga, oznajmiają ludziom Jego wolę, pomagają podjąć właściwą decyzję.

Anioły ...Aniołki...Aniołeczki i MY :)
Rysowaliśmy te Niebieskie Stworzenia... i to dość zamaszyście :)


























Potem lepiliśmy z masy solnej...







Teraz nasze Aniołki suszą się i czekają na pomalowanie. 










Pozdrawiamy,
NKŚ



3 komentarze:

  1. zdolne te dzieciaki,rosna artyści :) a ja dziękuje bardzo za wizyte u mnie.A bazę do maski kupilam w sklepie plastycznym - z czystego lenistwa nie chciało mi sie bawic gipsem. To była najzwyklejsza gładka maska z masy papierowej a te faktury zrobiłam z papieru, pozdrawiam gorąco Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za odpowiedź i miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne anioły. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, życzę powodzenia w candy. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń